اینم یه سری دیگه از مطالب بسیار خنده دار بهمن 93

حضرت عزراییل را در اورژانس دیدم مشغول CPR بنده خدایی بودند.
گفتم شما وظیفه ات قبض روحه 
الان مشغول احیا هستی ؟ !!!
گفت این بنده خدا هنوز موقع مرگش نرسیده ،
دکترا دارن میکشنش...

.

.

.

ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺭﺋﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺩﺭ ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮﯼ ﺧﻮﺩ ﭘﯿﺮﺍﻣﻮﻥ عیدی کارمندان
ﮔﻔﺖ :
.
خرید اینترنتی
.
.
.
.
.
.
«ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻥ، ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﻧﯿﺴﺘﻦ عیدی بخوان. »


بقیه جوکها در ادامه مطلب

 


خرید پستی ساعت والار نگین دار 

ﺑﺎ ﺩﺧﺪﺭ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻗﺪﻡ ﺯﺩﻥ ﺩﯾﺪﯾﻢ ﯾﻪ ﺳﮕﻪ
ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩ . ﺩﺧﺪﺭ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﮔﻔﺖ ﮐﯿﺸﺶ ﮐﻦ ﺑﺮﻩ ﻣﻦ ﻣﯿﺘﺮﺳﻢ ﻧﻤﯿﺎﻡ
ﯾﻪ ﺳﻨﮓ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻢ ﺯﺩﻡ ﮐﻨﺎﺭﺵ ﺑﺘﺮﺳﻪ ﺑﺮﻩ . ﺳﮕﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪ ﺍﺯﺍﯾﻦ ﺳﮕﺎﯼ
ﻧﮕﻬﺒﺎﻥ ﺑﻮﺩ ﭘﺎﺭﺱ ﮐﻨﺎﻥ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺩﻧﺒﺎﻟﻤﻮﻥ ﻣﻨﻢ ﺳﺮﯾﻊ ﭘﺮﯾﺪﻡ ﺑﺎﻻﯼ ﺩﯾﻮﺍﺭ
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻢ ﭼﺮﺍ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﯼ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﻦ ﺑﯿﺎ ﺑﺎﻻ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺍﻻﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﯿﮑﻪ ﭘﺎﺭﺕ
ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ :
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺮﻭ بابا ﻣﮕﻪ ﻣﻦ ﺯﺩﻡ !
ﻣﻦ
سنگه
دیوار
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﺳﮕﻪ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﺧﻨﺪﯾﺪ که ﻫﻤﻪ ﺩﻧﺪﻭﻧﺎﺵ ﺭﯾﺨﺖ

 .


امروز خیر سرم هوس تن ماهی کردم رفتم خریدم 8000 تومن فکر کنم با این قیمت توش پری دریایی باشه .....

 .

.


جمعه میخواستم اتاقمو جاروبرقی بکشم و کمک کنم،
و در حینش آهنگم گوش کنم.....
پس هندزفری تو گوشم، ولوم بالا
و شروع کردم با جدیت تمام جارو کشیدن؛
بعد ۵ دقیقه مامانم زد رو شونم!
هندزفری رو در آوردم گفتم؛
جانم مامان؟؟
گفت لااقل جارو رو روشن کن!!!!


ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﻪ ﺷﺪﻩ 192 ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ،
ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﻬﻢ ﻧﻤﯿﮕﻪ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ:l
فک کنم خانواده پول لازمن

.

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﺯﻧﻪ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﮐﻨﺎﺭﻡ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ
ﻋﯿﻦ ﺍﺑﺮ ﺑﻬﺎﺭ داشت ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩ
ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟
ﮔﻔﺖ: ﻫﯿﭽﯽ ﻣﺮﺩﺍ ﻫﻤﺸﻮﻥ ﺧﺎﺋﻦ ﻭ ﻋﻮﺿﻴﻦ!
ﮔﻔﺘﻢ ﭼﺮﺍ؟
ﮔﻔﺖ: ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮﻡ ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺎﻻ ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﯿﺎﻥ ﺑﻪ ﺷﻮﻫﺮﻡ ﺑﮕﻦ....
ﺍﺻﻦ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺑﻐﺾ ﮔﻠﻤﻮ ﮔﺮﻓﺖ!
ﺧﺪﺍ ﺻﺒﺮﺵ ﺑﺪﻩ ﻃﻔﻠﯽ ﺑﯽ ﮔﻨﺎﻩ ﺑﻮﺩ! :|

 

 

دلم واسه نسل های بعدمیسوزه....
بایه مشت پدربزرگ ابرو برداشته چیکار میکنن

 

 

من هر چی ملکه ذهنم میشه
.
.
.
.
.
.
.
پادشاه ذهنم میاد مخشو میزنه! :|
دلیل عدم موفقیتم تو زندگیم همینه!

 

 

اگر یخچالا اهل تلافی بودن، وقتی خواب بودیم هرنیم‌ساعت میومدن بیدارمون میکردن میپرسیدن: جدید چه خبر؟
خوشبختانه اون بزرگواران از اهالی گذشت هستن

.

.

.

مردم ادکلن capitan black میخرن بالای 200 هزار تومن
اونوقت من بابام یه مایع دستشویی با رایحه هلو خریده هر وقت میخوام برم بیرون
دست و صورتمو باهاش میشورم :)))

خیــــــــلی ام راضیم

--------------------------------

پسره پست گذاشته بود که بین آیفون ۶ و نوت ۴ کدوم رو بگیرم ؟
دختره کامنت گذاشته بود ، هیچکدوم خوب نیستن ، به دردت نمیخورن .
بیا من رو بگییییر ، آشپزی هم بلدم ، نون هم میگیرم
آشغالا رو هم دم در میزارم ، کنترل تلوزیون هم دست خودت باشه
دیگه چی میخوای ؟

--------------------------------

وقتی دو تا دختر به هم میرسن...
در فرانسه: خوشحال شدم تو خیابون دیدمت...
در آمریکا: بسیار زیبا شدی دوست من...
در آلمان: دوست من واقعا دلم برات تنگ شده بود...
.
.
.
.
.
.
.
در ایران : سلام شوهر نکردی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟