با سری اول طنز فک و فامیله داریم از سایت جیک جوک در خدمت شما هستیم.

مامانم برگشته بهم میگه اگه میخوای برای چهار شنبه سوری ترقه بخری یه جوری میترکونمت که نه من زنده بمونم نه تو…
الان من موندم اومده نصیحت کنه یا میخواست بگه من خطرناک ترم!!!

.

.


بقیه این فک و فامیله دارم های مارو تو ادامه مطلب ببینید!


قیمت : ۱۵,۰۰۰  تومان  ( خرید نقدی: ۱۳۵۰۰ تومان ) 
خرید پستی

خرید ساعت گوچی کریستال ارزان

1


یه گوشی گلکسی اس۵ خریدم
روشنش که کردم یه نوشته آورد به این شرح
لطفا زبان خود را وارد کنید
منم زبونم رو از پشت باتری وارد کردم،گوشی خاموش شد
کسی راهی سراغ داره این رو روشنش کنم آیا؟؟؟

.

.

.

زنبوره اومده نزدیک داداشم که ۱۰ سالشه
برگشته میگه تورو خدا منو نیش نزن من محصولات شمارو خیلی دوست دارم

من جیگر داداشم برم

...

..

.

خواهرم دانشچوی ترم دومه اتاق عمله هر بار میبرنشون بالا سر یه مریض تو اتاق عمل برا تشریح بی هوش میشه یه روز خوشو بستری میکنن…. خرید پستی ساعت
در جریان باشید جونتونو دست کیا میسپارید بعدا نگید نگفتی

.

.

.

اگه مخفی کردن سیب زمینی سرخ کرده توی قسمت فر اجاق گاز رو ندید بگیریم آره میشه گفت :
.
.
.
.
.
رفیق بی کلک مادر Big Smile)))))))

همه مامانایِ فراتر از گل

.

.

.

ی شب کل خونواده دور هم جم شده بودیم داشتیم تلویزیون میدیدیم که ی دفعه تلویزیون ی بچه رو نشون داد که پستونک دهنش بود. آقا چون بنده هم زد زیر خنده.
گفتیم چی شده؟
گفت یاد بچگی های ممد افتادم وقتی گریه میگرد انگشت بزرگه پامو میکردم تو حلقش چون شور هم بود خوشش می اومد ساکت میشد. هاها هها ههههها
اعضای خونواده”در حال جویدن نزدیکترین اشیا”
من: آقا چون یعنی چیزی به اسم روز رستاخیز برا شوما معنی نشده. بترسید ار عان روز. به جان جان کری قسم حلالت نمیکنم.
حیف که آقا چون وگرنه میدونستم با مسواکش چیکار کنم

..

.

.

.


بــابام کلاً ٢ روز نیس که لایــن ریخته…!

امروز اومده تو pv میگه هویج شدى لایک نمى کنیااا
من بلاک نمى کنم
خرجیتو قطع مى کنم!!

خلاصه نزارین دست بزرگتراتون به تکنولوژى برسه!:-))

.
.
.

مامانم میخواست زنگ بزنه به خالم،

شماره رو اشتباه گرفت
یارو گوشی رو از اون ور برداشت گفت:

مامانم هول کرد گفت:

ببخشید مثل این که معذرت میخوام

.