اینم جوک های زیبای 13 بهمن ماه . دوستان عزیز اگه وبلاگ یا وبسایت دارید برای حمایت از ما ، مارو لینک کنید.


بیمار: من فکر می کنم پشه ام! دکتر: من دندون پزشکم؛مطب روان پزشک رو به روی ماست.بیمار: میدونم؛ الان اونجا بودم دکتر: پس چرا اومدی اینجا؟بیمار: مهتابی تون روشن بود!!

.

بقیه جوک های قشنگ و خنده دار بهمن تو ادامه مطبی

خرید عینک آفتابی زنانه کارتیر

قیمت فقـط : ۳۵۰۰۰   تـومان( خرید نقدی: ۳۱۵۰۰ تومان )

.

.

خدایا یه لطفی در حق ما بکن... 
10 دقیقه قبل از مرگمون به ما خبر بده که گوشیامونو فرمت کنیم...
وگرنه ختم که برامون نمیگیرن هیچ..تازه آتیشمونم میزنن..!!!

.

خرید اینترنتی ادکلن

.


دوستایی ک ایفون دارید لطفا منو راهنمایی کنین 
هر کار میکنم نمى تونم باایفون برم تو اینترنت 
دکمشو ک میزنم در حیاط باز میشه!!!!

.

.

.

دختره اومده پی وی میگه:
یکی زیر پستم بهم فحش داد میشه بیای فحشش بدی؟
میگم چرا خودت فحشش نمیدی؟!!
میگه: نمیشه !
میگم چرا؟!!
میگه آخه من که مث تو بی ادب و بیشعور نیستم!!!؟؟؟
موندم چی بگم ب این!!!!!

.

فروشگاه اینترنتی

.

داشتم با کامپیوتر کار میکردم یهو یکی از تو مانیتور در اومد بهم گفت
امروز اول فوریه س . ماهیانه ی ما رو بده
مسئول سطل اشغالی ویندوز بود.

..

.

دو تا اسرائیلی به تاکسی میگن: آقا 3 نفر تا تجریش چقدر یگیری؟ راننده میگه: شما که 2 نفر هستید ! ترکه میگه: مگه خودت نمیخوای بیای

.

خرید ارزان پستی

.


واکنش آقایان به رنگ موی همسرشان:
انگلیسی‌ها: عزیزم مثل فرشته‌ها شدی!
آمریکایی‌ها: عزیزم ماه بودی ماه‌تر شدی!
ایرانی‌ها: هرچی منِ بدبخت کار می‌کنم بده گ.و.ه بمال به سرت...

.

.

.

بعضـ ـ ـ ـ ـیام هستن
کـــــــــاسه صبر عــادمو،
با کــــــاسه تـــوالت اشتـــــــــباه میگیـــــرن

.

.

.

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩ :
ﻧﻨﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﺮﺗﻮ ﻣﺎﺩﺭﺗﻮ ﻋﻤﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺘﻮ ﺑﺎ ﺧﺮﯾﺪ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﺍﺏ ﺷﺎﺩ ﮐﻦ