اصلا میدونید پسرا فقط ۳ ثانیه طول میکشه تا عاشق بشن؟
!
ثانیه اول: اووووووووف نیگاش کن
ثانیه دوم: صداشم که بامزست بی شرف
ثانیه سوم: من عاشقش شدم!!!!!

برید تو ادامه مطلب با کلی جوک باحال منتظر شما هستیم !!

قیمت ۳۵۰۰۰ تومان(خریدنقدی:۳۱۵۰۰ تومان)

`
================

ﯾﮑﯽ ﻫﺴﺖ ، ﺗﻮﻗﻠﺒــــــــــــــﻢ
ﯾﮑﯽ ﺍﻡ ﻫﺴﺖ ﺗﻮﻓﮑﺮﻡ …
یکی ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻡ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﻣﺤﻠﻤﻮﻧﻪ !
ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮﻡ ﺗﻮﻓﺎﻣﯿﻠﻦ …
ﺍﺻﻦ ﻳﻪ ﻭﺿﻌﻲ ﺷﺪﻩ …
دانشگاه که دیگه , اووووف !!!

.

.

.

روزى دو مسیحى خسته و تشنه در بیابان گم شدند
ناگهان از دور مسجدى را دیدند دیوید به استیو گفت:
به مسجد که رسیدیم من میگویم نامم امین است تو بگو نامم محمد است
استیو گفت:من به خاطر آب نامم را عوض نمیکنم
به مسجد رسیدند 
ملا گفت:نامتان چیست؟
یکى گفت:نامم استیو است و دیگرى گفت نامم امین است 
ملا گفت:براى استیو آب بیاورید و امین جان دهنت سرویسه چون ماه رمضونه باید تا افطار وایسى
.
.
نتیجه اخلاقى:دروغگو خر است

.

.

.

اگر بدانیم کرایه هرالاغ درامامزاده داوود ساعتی 20 هزار تـــومان
وحق التدریس یک استادیاردانشگاه ساعتی 10 هزار تــــومان
ویارانه هر ایرانی در یک ماه برابر کرایه 2 ساعت یک الاغ است
پــــِـــــــیدا کنید الاغِ واقعـــــــی را؟!
(۲.۵)نمره

.

.

.

مردی حاشیه خیابان بساط پهن کرده بود،
زردآلو هر کیلو 2000 تومن،
هسته زردآلو هرکیلو 4000 تومن.
یکی پرسید چرا هسته اش از زرد الو گرونتره؟!
فروشنده گفت چون عقل آدم رو زیاد میکنه.
مرد کمی فکر کردُ گفت، یه کیلو هسته بده .
خرید و مشغول خوردن که شد با خودش گفت:
چه کاری بود، زردآلو میخریدم هم خود زردالو رو میخوردم هم هسته شو، هم ارزونتر بود.
رفتُ همین حرف رو به فروشنده گفت،
فروشنده گفت: بـــعـــله ، نگفتم عقل آدم رو زیاد میکنه !!!
چه زود اثر کردد
واقعی بود برین هسته زردآلو بخرید ببینم جوکاتون چه جور میشه؟

.

.

.

دختره به اسرائیلیه میگه: اگه یه شب من و تو تنها باشیم، همه جا هم تاریک باشه، هیچکس هم ما رو نبینه، تو از من چی میخوای؟ 
کیبریت!!!

.

.

.

من ﯾﻪ ﺩﻭﺱ ﭘــــــــﺴﺮ ﻫﺴﺘﻢ ..????
.
ﺩﺭ ﺣﺪ ﻧﻮ ! ﻣﺎﻟﻪ ﯾﻪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﺩﮐﺘﺮ ﺑﻮﺩﻡ که فقط بوسم میکرد !!!
.

خرید پستی

.

داشتم از خیابون رد می شدم یه ماشینو نزدیک بود بزنه شل و پلم کنه...
داد زدم هووووووووی روانی!!!
راننده سرشو از پنجره بیرون کرد، گفت هاهاها دیگه ماه صفر تموم شد، تو الان 50 درصد off خوردی!!!
ملت روانین بخدا... باز بگید تحریما بی تاثیره..