با یک سری جدید از پ ن پ های روز در خدمت شما هستیم !!


رفتم دم مغازه به فروشنده می گم قرص پشه داری؟
می گه واسه کشتنش می خوای؟
پـَـ نه پَــ، برای سردردش می خوام!

.

.

.

بقیه په نه په های خنده دار و جدید رو تو ادامه مطلب ببینید !!! 


خرید اینترنتی ساعت مچی رولکس

                                                           قیمت : ۳۸,۰۰۰  تومان (خرید نقدی: ۳۴۸۰۰ تومان )

 برای دیدن عکس و توضیحات بیشتر روی عکس کلیک کنید
                                                              خرید پستی


===========================

بابام دستشو برید خون مث فوّاره داشت میزد بیرون...دادو بیداد میکرد یکی یه تیکه دستمال بده همه خونم داره میره میمیرم الان! مامانم گفت میخوای جلو خونریزی روبگیری....بابام گفت پَ نَ پَ سگ همسایه عطسه کرد،شنیدم صداشو میخوام برم دور دهنشو پاک کنم

.

.

.

یه روز شیشه رفته بود توی دستم هی بالا و پایین میپریدم به دوستم گفتم بیادرش بیار گفت شیشه رو گفتم پ ن پ بیا شکل منو در بیار با هم شاد شیم

.

.

.

به خانومم گفتم کنترولو بی زحمت بده بچه ها سروصدا میکنن صدای تلویزیونو نمیشنوم
میگه کنترل تلویزیونو؟خرید اینترنتی ادکلن
گفتم:پ ن پ کنترل بچه هارو میخوام صداشونو mute کنم!!!

.

.

.

پسر برادرم تازه ب دنیا اومده آوردیمش خونه خوابیده.چنتا از فکوفامیلامون اومدن میگن نینی خوابه میگم پ ن پ گفتن واسه بار اول بردیش خونه 8 ساعت بزنیدش برق شارژ ش...

.

.

.

تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم ، یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید دوستم گفت گوشیتو دزدید ؟
گفتم پـَـــ نَ پـَــ برد سیستم عاملشو آپدیت کنه فردا میاره !

.

.

.

تو جاده بنزین تمام کردیم وایسادیم کنار جاده ۴ لیتری تکون میدیم ! طرف اومده میگه بنزین تمام کردین ؟
میگیم:پ نه پ میگیم هورا ! ما هم از این دبـــّه ها داریم!!

.

.

.

میگم گوشیم تو خیابون رفت زیر کامیون
میگه شکست؟!
پ ن پ اومد بیرون گفت اخ قولنجم!

.

خرید ساعت

.

تصادف کردم، زنگ زدم ۱۱۰ … پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟! گفتم پـــ نَ پَـــــ اینا همش نقشه بود بیای ببینمت !

.

خرید ارزان پستی

.

خط ریشمو زدم دوستم میه اه خط ریشتو چه بد زدی مگیم : آره خودم زدم میگه با ماشین زدی میگم پ نه پ با لیفتراک زدم !

.

.

.

دوستم داشت مسواک
میزد…
بهش میگم داری مسواک میزنی؟ میگه اره . میگم با چی؟
میگه با خمیر دندون…..
گفتم خاک تو سرت اینهمه بهت فرصت پ نه پ دادم استفاده نکردی