بهترین جوک های بهمن 93

سلام ویژه بر دوستان جیک جوکی !!! با سری جدید جوک های بسیار خنده دار بهمن 93 در خدمت شما هستیم

دوستم آیفون خریده، گفت ضد ضربه است بیا امتحان کن،
اصن اپل پول ضد ضربه بودنشُ میگیره که انقدر گرونه،
با نوکیا 1100 زدم رو گوشیش از وسط نصف شد

.

.

.

بقیه پیامک های طنز 17 بهمن 93 رو تو ادامه مطلب ببینید!



خرید اینترنتی ادکلن زنانه ایف سن لورن مانیفستو

قیمت : ۴۵,۰۰۰  تومان( خرید نقدی: 40000 تومان)

خرید پستی

برای دیدن عکس و توضیحات بیشتر روی عکس کلیک کنید


========================= 

الهی روز ولنتاین در سراسر کشور
برف شدید
تگرگ
و زلزله
بیاد تا این دختر پسرا نرن بیرون به هم کادو بدن
والا 
حسود نیستمااااا فقط دلم بلاهای طبیعی میخواد هوس کردم میفهمی :D

.

.

.


آیا از موهای زائدخود خسته شده اید؟؟؟؟؟؟؟
بیاین ی جمله بگم پشماتون بریزه
(دکترشریعتی درتبلیغات ماهواره)

 .

.

.

دختره به دوستش زنگ میزنه میگه , یه پسره دنبام راه افتاده , چیکار کنم؟ دوستش میگه
خوب تندتر راه برو!! دختره میگه من دارم تند میرم ولی اون خاکتوسر خیلی یواش راه میره!

.

فروشگاه اینترنتی

.

: یه بار من رفتم دست کشیدم رو آفتابه ، ازش یه غول اومد بیرون بهم گفت آرزو کن گفتم یه خونه میخوام , گفت خب من اگه خونه داشتم تو آفتابه میخوابیدم !!؟؟خیلی منطقی بود لامصب

.

.

.

بابام اومده تو اتاقم میگه: اینترنت قطعه؟؟؟ میگم: نه چرا قطع باشه!؟ میگه: آخه دیدم داری درس میخونی...!!!

.

.

.

برای ازدواج واجب است که زن مثل اسب نجیب؛
مثل آهو زیبا 
و مثل طاووس سنگین و رنگین باشد.
مرد همان خر باشد کفایت میکند

.

.

.

اولی: تا به حال به هیچ کدام از آرزوهای دوران کودکی ات رسیده ای؟
دومی: بله، وقتی بچه بودم و مادرم موهایم را شانه می کرد، آرزو داشتم کچل بشوم!

.

.

.

لره رفت انگلیس, صبح بازنش رفت توی خیابون
یه مرده ازکنارشون رد شد وگفت: گود مورنینگ سر!.
لره هم جواب داد: سر مورنینگ گود! 
زنش پرسید: چی شد؟!! 
گفت:هیچی! این یارو انگلیسیه گفت:سلام علیکم
منم گفتم: علیکم سلام!!

.

.

.

آقا یه سؤال؟؟؟؟؟
شربت آلبالورو از آلبالو میگیرن
شربت پرتغالو از پرتغال میگیرن
شربت لیمورو از لیمو میگیرن
شربت سینه رو ...
استغفرالله!!!

.

.

.

همه مون تو بچگی رفتیم جلو پنکه گفتیم آآآآآآآآآآآ

ولی فقط شهرام شکوهی ازش پول درآورد!!!

.

.

.

راستی یارانه رو ماهانه میدن چقد میدن 
الکی مصلن ما پولداریم یارانه نمیگیریم