پ ن پ های جدید و خنده دار


با سری جدید په نه په های ویزه آخر بهمن 93 در خدمت شما هستیم:

از مادربزرگم میپرسم شما بزرگتری یاخاله بزرگ؟
میگه از نظر سنی؟؟
پ ن پ ازنظر قد و وزنو کلسترول خون میگم...

.

.

.

بقیه پ ن پ های زیبا تو ادامه مطلب منتظرتونن !! 


تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه، طرف زده به شیشه، می‌گه: آقا شما هم می‌خوای گاز بزنی‌؟
می‌گم: پـَـ نه پَــ، من منتظرم نوبتم برسه برم دستگیره پمپ رو لیس بزنمیا!

.

خرید ارزان

.

رفتم پمپ بنزین به یارو می‌گم 40 تا بزن. می‌گه 40 لیتر؟
می‌گم پـَـ نه پَــ، 40 قاشق چایخوری. 

.

.

.

به دوستم می‌گم فهمیدی مریم جدا شد؟ می‌گه: از شوهرش؟
می‌گم: پـَـ نه پَــ، چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد. 

.

.

.

از دل درد دارم می‌میرم و جلوی دستشویی دارم پیچ و تاب می‌خورم. بعد 2 ساعت یارو اومده بیرون می‌گه دستشویی داری؟
می‌گم پـَـ نه پَــ، دیدم فضای مناسب و دلبازیه اومدم موج مکزیکی تمرین می‌کنم.

.

.

.

چند وقت پیش با رفیقم رفتم بیرون.یکی از رفیقاش ما رو باهم دیده
فرداش از رفیقم میپرسه: اون رفیقت که دیروز بات بود ازدواج کرده؟
رفیقم گفت :ن بابا 73 ایه.
اون رفیقه :ینی متولد 73 است؟
رفیقم:پ ن پ 73 سالــــــشه!!!!

.

.

.

پارچ آب از دستم افتاده شکسته مامانم میگه:صدای چی بود؟بازم چیزی شکستی؟
میگم په نه په الستون و ولستون قلب منو شکستن!!!!!!!!!!!!!!

.

.

.

بابام از بیرون امده خونه.بعداز سلام و احوال پرسی بهش توجه کردم دیدم سیبلاشو زده.بهش گفتم بابا سیبلاتوزدی؟گفت؛پ ن پ فرستادمشون مزرعه تا علف بشن و غذای گوسفندها بشن.


.
.
.
.

صبح بلند شدم دارم میمیرم از دندون درد به مامانم میگم یه قرص مسکن بده دارم میمیرم میگه واسه دندونت میخوای گفتم پ ن پ میخوام بکارمش زیر زبونم شاید درخت قرص مسکن سبز شه


.
.
.

رفتم مغازه تبلتمو بزارم برا فروش دوختره امده مگه این چیه تبلته !!!!
منم جو گیر شدم گفتم پ ن پ سینی چایی بگیر ترمین کن واسه خاستگاریت