خرید اینترنتی ارزان ساعت مچی نگین دار شیک

خرید ارزان پستی ساعت دخترانه برج ایفل نگین دار

ساعت مچی نگین دار ارزان،خرید ساعت طرح برج ایفل دخترانه نگین دار،خرید پستی ارزان ساعت فانتزی دخترانه برج ایفل نگینی،ساعت ناز و خوشکل مجلسی،ساعت فانتزی،ساعت دخترانه شیک و مجلسی پر نگین،فروشگاه آنلاین ساعت های فانتزی

tntbuy (15)

خرید ساعت مچی نگین دار،این ساعت بسیار زیبا به دلیل طراحی منحصر به فرد خود میتوان هم در مجالس و هم در میهمانی ها و جامعه از ان استفاده کرد،این ساعت دارای طرح اسپورت فانتزی در وسط و دارای نگین های درخشان در اطراف است،این ساعت دارای صفحه ای شیشه الماسیست و قابلیت ضد آب دارد،رنگبندی این محصول متنوع و زیباست،شما میتوانید به سادگی این محصول را ارزانتر و با بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتیTNTBuy.ir خریداری فرمایید.

پرداخت وجه درب منزل و پس از کنترل کالا

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان


tntbuy (13)

خرید ساعت مچی نگین دار

مدتی است شاهد آن هستیم که فروشگاههای اینترنتی ایران به محصولاتی جدید و متنوع در زمینه ساعت مچی روی آورده اند و بعضا با مدلی متفاوت و جذاب و از همه مهمتر، در شان یک کاربر ایرانی ، به نیاز آنها پاسخ میدهند. نیازی که همیشه وجود داشته و امروزه رنگ و بویی تازه به خود گرفته است.
فروشگاه اینترنتی TNTBuy.ir نیز از همان ابتدا با تاکید بر نو آوری و خلاقیت ، ساعت های زیبا و جذاب را به فراخور زمان در معرض دید علاقمندان و خریداران محترم قرار داد.امروز هم بنا به درخواست تعداد کثیری از مشتریان این ساعت در فروشگاه قرار گرفته تا به رفع نیاز های شما عزیزان کمک کند.

tntbuy (14)

خرید ساعت مچی نگین دار

امروزه تعداد کثیری از افراد وجود دارند که علاقه مندی های بسیار فراوانی به بناها و مکان های معروف سرتاسر دنیا دارند.از این رو شرکت های طراحی مد و لباس طبق نیاز جامعه به تولید انواع لباس ها ,ساعت های مچی,عینک های آفتابی و … می پردازند.این بار تولید کنندگان فرانسوی به تولید ساعت های مچی که بیانگر نماد شهر پاریس می باشد پرداخته اند که نماد شهر پاریس یا همان برج ایفل معروف بر روی صفحه ی ساعت خودنمایی می کند.

tntbuy (12)

خرید ساعت مچی نگین دار

این ساعت فانتزی دخترانه دارای سه طرح زیبا می باشد که همگی طبق سلایق مختلف طراحی و عرضه می شوند.

tntbuy (11)

tntbuy (7)

خرید ساعت مچی نگین دار

ویژگی های کلیدی :

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngنگین کاری شده دور صفحه

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای شیشه الماسی شکل و برجسته

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngقابلیت ضد آب بودن

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngطراحی ویژه و منحصر به فرد

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای رنگ بندی زیبا و متفاوت

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدر طرح های مختلف و جدید

http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngارسال با جعبه و در بسته بندی

tntbuy (8)

tntbuy (9)

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان