خرید اینترنتی کفش پارچه ای سنتی

خرید پستی ارزان کفش سنتی شیک پارچه ای ترنج

خرید اینترنتی کفش طبی،خرید اینترنتی کفش راحتی فانتزی،خرید پستی کفش راحتی پارچه ای،خرید کفش اینترنتی ارزان سنتی ترمه،سفارش اینترنتی کفش ترمه سنتی،فروشگاه آنلاین کیف و کفش شیک و ارزون

کفش سنتی

کفش راحتی گلدار،بدنه این کفش پارچه ای با دوام زیبا و شاد و در عین حال سنتی و با اصالت دارد و کفی آن از پلاستیک فشرده ساخته شده است که راحتی و زیبایی را با هم برای شما به ارمغان می آورد،فروشگاه اینترنتی TNTBuy.ir این کفش فوق العاده زیبا و دست دوز را با قیمتی مناسب و بسیار راحت را برای شما عزیزان عرضه کرده است،این کفش سبک و خنک بوده و هم کاربرد مجلسی و هم اسپورت و فانتزی دارد،تک بودن این کفش سما را خاص و تک خواهد کرد.

سایز مورد نظر خود را در قسمت توضیحات ذکر فرمایید.

درصورت خرید بیش از یکی به شماره پیامکیه بالای سایت پیام داده و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

پرداخت وجه درب منزل و پس از کنترل کالا

قیمت:۵۹۰۰۰ تومان

دانلود

کفش سنتی

کفش راحتی گلدار

سبک و خنک؛ در روزهایی که آفتاب تابستان شما را کلافه‌ کرده، بهتر است کفش‌های پارچه‌ای و خنک بپوشید تا تبادل هوا راحت‌تر در پا ایجاد شود.
 
تابستانی شوید. چندان کار سختی نیست؛ کافی است به جای رنگ مشکی که پوشیدن آن در تمام ماه‌ها عادت‌مان شده است، سراغ رنگ‌های دیگر برویم. حتی مجبور به پوشیدن رنگ‌های تند تابستانی نیستید که چندان کار سختی باشد، می‌توانید از رنگ‌های روشن ملایم استفاده کنید.اگر اهل پوشیدن لباس‌های راحت و نیمه اسپرت هستید، این ست بهترین انتخاب برای شماست. سطح توری این کفش مانع عرق کردن پای شما در تابستان می‌شود. از طرف دیگر رنگ خاص آن با بسیاری از رنگ‌ها هماهنگی دارد و می‌توانید آن را در ترکیب با ست‌های مختلف از شلوار جین یا کتان استفاده کنید. کیف این ست با داشتن دو دسته بلند و کوتاه کار جابه‌جایی و حمل‌و‌نقل را برای شما راحت می‌کند.

کفش سنتی

کفش راحتی گلدار

زیبایی خیره کننده
وقتی در خیابان قدم می‌زنید، چشم ها را یه سمت خود خیره کنید ، زیبایی فوق العاده این کفش ها به شما کمک میکند متفاوت از همه باشد.

برای مهمانی‌های عصر تابستان یا یک برنامه در رستوران، هیچ چیز بهتر از کفش‌های پارچه ای نیست؛ اما کفش پارچه ای با طرح آرمیتا  که سنگینی و وقار بیشتری نسبت به دیگر کفش‌های پارچه ای دارد. برای چنین مراسمی بهتر است به جای کیف‌های مرسوم از کیف کوچک استفاده کنید. برای یک قرار دوستانه تا تفریح این کفش می تواند بهترین انتخاب باشد.

کفش سنتی

کفش راحتی گلدار

اگر کمد شما به کیف و کفش‌های مشکی و قهوه‌ای محدود است و می‌خواهید این حصار را بشکنید، به پیشنهاد ما با کفش آبی تیره شروع کنید


اگر کفشی می‌خواهید که بتوانید هر روز از آن استفاده کنید و می‌خواهید با همه لباس‌های شما- صرفنظر از رنگشان- هماهنگ بشود، بهترین کار انتخاب یک کفش پارچه ای است. همچنین اگر شما لباس‌های چند رنگ یا لباسی با بافتهای رنگی مختلف می‌پوشید، باید یک کفش خوش رنگ انتخاب کنید تا توجه دیگران به لباس شما جلب بشود. علاوه بر این برای لباس های مشکی و قهوه ای بیشتر کفش های رنگی  می طلبد تا بیشتر جلوه کند. اگر کمد شما به کیف و کفش‌های مشکی و قهوه‌ای محدود است و می‌خواهید این حصار را بشکنید، به پیشنهاد ما با کفش پارچه ای شروع کنید؛ رنگی خاص اما شیک که با دیگر رنگ‌های تابستانی مثل آبی روشن، سفید و… هماهنگی خوبی دارد. چنین رنگی را لازم نیست با کفشی به رنگ خودش ست کنید. کفشی پارچه ای و رنگی بهترین انتخاب است چون دست شما را باز می‌گذارد و می‌توانید با رنگ‌های سفید، کرم، آبی و … ست کنید.

کفش سنتی

کفش سنتی

کفش راحتی گلدار

ویژگی های کلیدی:

کفش ترنج پارچه ای گلدار
تابستانه، زیبا ، شاد و راحت
مناسب برای همه روزهای گرم تابستانی 
بدنه کفش از جنس پارچه
زیره کفش پلاستیک فشرده 
طرحی زیبا و چشم نواز

قیمت:۵۹۰۰۰ تومان

دانلود