خرید پستی ارزان ادکلن زنانه دی اند جی

سفارش اینترنتی ادکلن زنانه ارزان دلچی گابانا

خرید اینترنتی ادکلن،خرید ارزان ادکلن،خرید پستی ادکلن دلچی گابانا،فروش اینترنتی ارزان ادکلن زنانه خوشبو،فروشگاه اینترنتی ادکلن های خوشبو زنانه و مردانه

502_9407261445194938

خرید اینترنتی ادکلن زنانه دلچی گابانا،این ادکلن بی نهایت خوشبو است و دارای بسته بندی زیباییست که فروشگاه اینترنتی TNTBuy.ir  این محصول را با کیفیتی عالی و قیمتی ارزان در اختیار شما عزیزان قرار داده است شما می توانید این محصول را به آسانی از این فروشگاه خریداری فرمایید،این ادکلن می تواند یک هدیه ی عالی برای روز زنم و مادر و یا حتی ولنتاین باشد.

توجه:در صورت خرید نقدی از این فروشگاه از ۱۰% تخفیف برخوردار شوید.

پرداخت وجه درب منزل و پس از کنترل کالا

قیمت:۴۵۰۰۰ تومان (خرید نقدی:۴۰۵۰۰ تومان)

دانلود


502_9407261445198906

خرید اینترنتی ادکلن زنانه دلچی گابانا

عطر ادکلن زنانه پور فم اینتنس از برند مطرح و جا افتاده دلچی گابانا در سال ۲۰۱۳ با همکاری برند دلچی گابانا و گروه عطرساز دی ای طراحی و به بازار عرضه شد. نسخه دیگری از این برند در سال ۲۰۱۲ وارد بازار شد که پس از استقبال کم نظیر هواداران این برند، نسخه جدید آن نیز به بازار راه یافت. عطری که به تعبیری افسونگری قوی و قدرتمند به حساب می آید. نت ابتدایی این عطر را نرولی و ترکیبی تازه از ماندارین سبز تشکیل داده است. در قلب این رایحه و در نت میانی شاهد حضور مجلل گل مریم و شکوفه پرتقال خواهیم بود و در انتها و در نت پایه، نتی دودی از باد صبای شیرین و گل ختمی به همراه چوب صندل سفید این رایحه را پایدار می سازد. این عطر را می توان در گروه بویایی رایحه های گل های شرقی طبقه بندی نمود. از این رایحه بیشتر در زمان شب و در فصول سرد سال به جهت شرکت در مراسم و میهمانی های شبانه می توانید استفاده نمائید. طیف رایحه این عطر بر پایه حضور گل ختمی بنا شده است. ترکیب رنگ قرمز تیره و طلایی شکوه خاصی به بطری زیبای این محصول داده است. عطری جذاب با رایحه ای پر طرفدار اما با طول عمر متوسط که نظر هر شنونده ای را به خود جلب می نماید. یاد آور می شویم که این عطر با حداقل شش ساعت ماندگاری مفید، مناسب حضور و رخ نمایی در مراسم شبانه می باشد. کمپین تبلیغاتی این عطر با استفاده از مدل های ماریو تستینو و با حضور مدل مشهور لتیسیا کاستا برای معرفی این عطر برپا شد .

502_9407261445202554

خرید اینترنتی ادکلن زنانه دلچی گابانا

دولچه گابانا اینتنس DOLCE & GABBANA Intense  یک عطر فوق العاده و با استفاده از حس های تضاد در بویایی یک رایحه تصفیه شده و شاید اعتیاد آور دلپزیر می باشد.
دولچه گابانا اینتنس DOLCE & GABBANA Intense عطری لوکس با رایحه  های گل برای خانم های شیک  پوش و امروزی می باشد.
میتوان این عطر D&G  را یک عطر شیرین، اسرار آمیز، دلفریب و احساس برانگیز توصیف کرد.
دولچه گابانا اینتنس D&G Intense  از رایحه  های پرتقال و نرولی در رایحه اولیه و گل مریم و شکوفه پرتقال در رایحه های میانی و رایحه  های پایه مارشمالو و چوب صندل  تشکیل شده است
دی اند جی  اینتنس D&G Intense  تولید سال ۲۰۱۳ می باشد. ( عطری با رایحه جدید و فوق العاده)

قیمت:۴۵۰۰۰ تومان (خرید نقدی:۴۰۵۰۰ تومان)

دانلود

خرید اینترنتی ادکلن زنانه دلچی گابانا