اس ام اس جوک جدید زمستان ۹۴

بهترین اسمس خنده دار طنز باحال بامزه

idSlR6DuBoHpbDmWh

همسایه مون یه دختر درسخون داشت همسن من، بابام انقدر اینو تو سر من کوبیده بود، دخترهمسایه کج شده بود.

.

برای دیدن بقیه پیامک های طنز ۹۴ به ادامه مطلب بروید

مﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ پسره ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺳﺘﺨﺮ و فقط ﺩﻭﺭ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻓﺘﻪ
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻦ ﭼﺮﺍ ﻧﻤﯿﺎﯼ ﺗﻮ ﺁﺏ ..!
ﮔﻔﺘﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺘﻪ ﺩﯾﺴﮏ ﮐﻤﺮ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﺮﻭ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﻓﻘﻂ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭﯼ ﮐﻦ

 
ﻣﯿﮕﻦ ﻏﺮﯾﻖ ﻧﺠﺎﺗﻪ ﺷﯿﺮﺟﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻒ ﺍﺳﺘﺨﺮ

ﺑﺎﻻﻡ ﻧﻤﻴﺎﺩ میگه من میگو ام

.

.

.

خدا نکنه یک زن عصبانی بشه
.
.
.
.

دیگه سوسکم جلودارش نیس

.

.

.

به سلامتی اون پسرایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن 
حالا به سلامتی اون دخترایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن
ما هم که کلأ نمیدونیم ولنتاین چیه

.

.

.

 یارو  اومده پی وی میگه:
کثافط نمی تونم تحمل کنم ببینم کسی از عشقم خوشگل تر باشه…

بلاکی
میبینی تو رو خدا
انگار دست خودمه…کثااااافت

.

.

.

من فهمیدم چرا تا حالا کسی با من دوست نشده؟.
چون هرکی منو میبینه میگه عمرا این خوشگله با من دوست شه