خرید اینترنتی کفش پرفکت استپس ارزان

خرید کفش راحتی ورزشی پرفکت استپس اصل


کفش راحتی طرح Perfect Steps،کفش باید چنان مناسب و راحت باشد تا تندرستی شما را تضمین کند نه اینکه سلامتیتان را به خطر بیاندازد،نام این کفش را بارها شنیده اید کفشی زیبا و راحت که مورد پسند همگان است خانم ها و آقایان رویه کفش از جنس چرم مصنوعی و شبکه ای و دارای منفذ جهت جریان هوا داخل کفش بوده و کفی آن …

قیمت: ۴۹۰۰۰ تومان

257_9311091422484174


 ویژگی های کلیدی:

کفش راحتی طرح Perfect Steps مشابه نمونه اصلی
رویه:چرم مصنوعی و شبکه ای و دارای منفذ جهت جریان هوا داخل کفش
کفی:پلاستیک کوپلیمر و منحنی بدون پاشنه
دارای کفی دور دوزی شده
رنگ بندی:سفید
کفی دارای شیارهای کوچک و بزرگ جهت جلوگیری از لغزش
بهبود بخشیدن به طرز ایستادن و راه رفتن و بهبود فرم کلی بدن
مناسب برای ایستادن و پیاده روی طولانی

معرفی اجمالی محصول:

Perfect Steps:

کفش پیاده روی Perfect Steps سری سلامتی که معروف به Health Walk می باشد یکی از معروف ترین و برترین مدل های این کمپانی می باشد.این کفش با الهام از مردم کره جنوبی که در مزارع شالیزار کار می کنند و بعد از انجام مطالعات بسیار روی مردم قبیله ماسایی کنیا که هیچ گاه دیده نشده به کمر درد و زانو درد مبتلا باشند راز ساخت کفش های پرفکت استپس هلس والک بیان شد!
perfect steps با ارائه کفشی با کف منحنی و بدون پاشنه علاوه بر تضمین سلامت شما در طول استفاده حس بسیار خوب و دوست داشتنی راه رفتن روی ماسه و چمن را به شما القا می کند
به گفته مخترعان این کفش با استفاده ای مناسب کفش های سری سلامتی عضلات بیکار را فعال میکند و طرز ایستادن ،طرز قدم برداشتن و فرم کلی بدن را بهبود بخشیده ،درد کمر،پهلوها و پاها حاکی از آن است که این کفش میتواند به از بین رفتن سلولیت و سوزاندن کالری های اضافه کمک کنند.

کفش راحتی طرح Perfect Steps که جزو جدیدترین ، پرفروش ترین و پرطرفدارترین کفش های مخصوص پیاده روی می باشد که در آن سعی شده تا تمامی جزئیات نمونه اصلی مثل طرح کفی ، طرح رویه کفش ، دوختهای روی کفش و مدل کلی رعایت شود تا بیشترین شباهت به نمونه اصلی داشته باشد.

قیمت: ۴۹۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

راهنمای سایزبندی کفش ها:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

a01-cover

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

cover-size-2

cover-size-1

قیمت: ۴۹۰۰۰ تومان

257_9311091422484174