خرید اینترنتی کفش مردانه آدیداس ام وی اف استار

خرید کفش آدیداس ام وی اف ستاره پسرونه

2329-cover-2

کفش Adidas مدل MVF Star،این کفش بسیار شیک بوده و پرطرفدار،جنس رویه ی این کفش از نخ و کش و الیلف مصنوعی بوده و نرم و سبک و راحت است و جنس کفی آن پلاستیک کوپلیمر (EVA) است (مشخصات کامل + تصاویر و سایز بندی در ادامه مطلب)

قیمت: 55000 تومان 

257_9311091422484174

2329-cover-1

ویژگی های کلیدی:

 کفش Adidas مدل MVF Star
بسیار نرم و راحت
امکان استفاده در باشگاه و برای پیاده روی و فضای سبز
جنس رویه:نخ و کش و الیاف مصنوعی
جنس کفی:پلاستیک کوپلیمر (EVA)
رنگ:آبی طرح جین
دارای کفی دور دوزی شده و عاج های کوچک جهت جلوگیری از لغزش
دارای سه محفظه مخصوص فلزی توری جهت جریان هوا داخل کفش

قیمت: 55000 تومان 

257_9311091422484174

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

a01-cover

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

cover-size-1

معرفی اجمالی محصول:

آدیداس شرکتی آلمانی است که در زمینه طراحی و تولید کفش‌های اسپرت، پوشاک و لوازم جانبی ورزشی فعالیت دارد. این شرکت در شهر هرتزوگن آوراخ (Herzogenaurach) ایالت باواریا توسط «آدولف داسلر» (Adolf Dassler) پایه‌ریزی شد. شرکت آدیداس از 18 آگوست 1949 میلادی تا امروز تولیدی پوشاک ورزشی ریباک (Reebok)، شرکت گلف (TaylorMade-Adidas)، شرکت تولیدی کفش (Rockport) و 9.1% از سهام باشگاه بایرن مونیخ را در اختیار دارد. پوشاک و کفش تولید آدیداس به‌طور معمول دارای سه خط موازی که به‌ترتیب اندازه مرتب شده‌اند و به‌عنوان نشان تجاری این شرکت در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود.

شرکت آدیداس کفش Adidas مدل MVF Star را برای راحتی بیشتر در زمان پیاده‌روی طراحی و تولید کرده است.زیره استفاده شده دارای ساختاری انعطاف پذیر است و می‌تواند به جهات مختلف کشش پیدا کند. این زیره همچنین در برابر سایش مقاوم بوده و عمر کلی کفش را افزایش می‌دهد. رویه‌ این کفش از نخ و کش و الیاف مصنوعی ساخته شده و دارای سه محفظه مخصوص جریان هوا می باشد.وجود این سه محفظه باعث می‌شود تا هوا بتواند در داخل کفش جریان پیدا کند و رطوبت و گرمای حاصله از تعریق را به بیرون کفش برده و برای پا و محیطی خشک و خنک در داخل کفش به وجود بیاورد. خشک و خنک بودن داخل کفش از رشد باکتری‌ها نیز جلوگیری کرده و در نتیجه ایجاد بوی نامطبوع را به تاخیر می‌اندازد.

قیمت: 55000 تومان 

257_9311091422484174