خرید اینترنتی ساعت کاسیو مردانه

ساعت کاسیو بند نقره ای

covercasio504watches4

ساعت کاسیو Casio EF 504،این ساعت زیبا که در تصاویر مشاهده می کنید در دو رنگ صفحه سفید و مشکی در دایناسور موجود بوده و دارای تک موتوری قدرتمندو روز شمار بوده و جنس بند آن ضد خش می باشد و …

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

covercasio504watches3

 خرید ساعت

 ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.png تک موتوره(طرح سه موتوره)

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngدارای روز شمار و تقویم

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngقفل:تاشو با محافظ

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngصفحه سفید و صفحه مشکی

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngارسال رنگ به صورت رندم می باشد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngصفحه گرد عقربه ای

خرید ساعت کاسیو Casio EF 504

معرفی اجمالی محصول:

ساعت مچی مردانه کاسیو از جمله شیک ترین مدلهای ساعت مردانه می باشد. شرکت کاسیو یکی از بزرگترین شرکتها و کمپانیهای فعال در زمینه تولید و فروش ساعت مچی می باشد که سابقه ای بسیار طولانی و البته کاملا روشن در این زمینه دادر. خرید ساعت کاسیو به علت مارکدار بودن این ساعت مچی به عنوان ساعت مردانه یا ساعت زنانه جزو یکی از برترین انتخابها برای خرید ساعت می باشد.

اگر شما هم علاقه دارید یک ساعت مارکدار زیبا در دست داشته باشید ساعت کاسیو  casio می تواند یکی از بهترین انتخابها باشد . یک ساعت شیک مردانه که به عنوان یکی از مدلهای اسپرت ساعت شناحته می شود.

این ساعت دارای بدنه و بندی فلزی با شیشه ای از جنس مقاوم در برابر خط و خش است. این ساعت با موتور باطری ای کار میکند و صفحه نمایش عقربه ای دارد.

خرید ساعت کاسیو Casio EF 504

درباره کمپانی کاسیو:
CASIO شرکت تولیدی الکترونیکی که مقر آن در Shibuya، توکیو، ژاپن است. محصولات آن عبارتند از: ماشین حساب، تلفن همراه، دوربین، آلات موسیقی و ساعت .در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد، و در سال ۱۹۵۷ اولین ماشین حساب فشرده الکتریکی را در دنیا منتشر کرد. امروزه کاسیو بیشتر به ساخت ساعت های سایز بزرگ و بادوام مشهور است. شرکت کاسیو توسط Tadao Kashio مهندس متخصص فن آوری ساخت تاسیس شده است.

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

خرید ارزان ساعت