خرید ساعت الویرا ارزان

خرید اینترنتی ساعت پارچه ای الویرا گل ریز

elviracover4

ساعت مچی Elvira،ساعت یکی از اولین توجهات اطرافیان شما را به خود جلب خواهد کرد دختران شیک پوش و با سلیقه این ساعت را انتخاب میکنن تا هم یک ساعت زیبا در دستشان باشد هم به دیگران لطافت و زیبایی وجودشان را و خاص بودنشان را نشان دهد این ساعت دارای چهار رنگ است که به وشیله رنگ زمینه پارچه انتخاب شده اند :مشکی، آبی و کرم(ادامه مطلب را کلیک کنید)...

قیمت: فقط 19000 تومان

257_9311091422484174

elviracover2

ویژگی های کلیدی:

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمناسب برای بانوان با سلیقه

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمنبع انرژی:باتری

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngفرم صفحه:گرد

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngرنگ بند:مشکی/آبی/کرم(بر اساس رنگ زمینه پارچه)

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngمقاوم در برابر آب در حد ششتشوی دست

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngبند پارچه ای با گل های متنوع و رنگارنگ

http://dayanshop.com/uploads/icon/tick.pngبسیار سبک به خاطر بند پارچه ای

 معرفی اجمالی محصول:

 تاریخچه ساعت مچی در دنیا :
شاید برایتان جالب باشد که بدانید اولین ساعت مچی تاریخ بشر در سال ۱۵۲۴ در کشور آلمان توسط پیتر هنلین ساخته شد و بعد از سال ۱۵۷۵ اغلب ساعت مچی ها در سوئیس و انگلیس ساخته می شدند. در آن سال ها مشکل اصلی ساعت مچی ها وزن زیاد آنها بود به طوریکه معمولا وزن ساعت مچی ها باعث غیر قابل حمل بودنشان می شد.
ساعت مچی دخترانه Elvira دارای طرحی کاملا متفاوت نسبت به دیگر ساعت های مچی می باشد, چرا که دارای بند پارچه ای با گل های متنوع و زیبا می باشد که علاوه بر اینکه جلوه ی زیباتری به ساعت داده است،باعث شده که وزن ساعت تا حد قابل توجهی کاهش یابد.جنس قاب ساعت نیز استیل طلایی است که به صورت صفحه گرد و عقربه ای طراحی شده است.

شکل ظاهری ساعت طوری است که در اولین نگاه همگان را شیفته خود می کند.پس اگر می خواهید متفاوت باشید،یکی از روش ها داشتن این ساعت مچی متفاوت می باشد.
اگر از ساعت های بند استیل و بند چرمی خسته شده اید،ساعت مچی بند پارچه ای Elvira بهترین گزینه برای شماست.

این ساعت دارای بند پارچه ای با گل های بسیار متنوع و رنگارنگ می باشد که به خاطر مدل و رنگبندیهای خیلی زیبایش به یکی از ساعت های پرفروش این روزها تبدیل شده است.
این ساعت مچی بند پارچه ای دارای رنگ بندی طبق رنگ زمینه می باشد که در سه رنگ زمینه مشکی،آبی و کرم با گل های متنوع و رنگارنگ عرضه می شود.

ساعت جدید مجلسی خوشکل

قیمت: فقط 19000 تومان

257_9311091422484174