با هم بخندیم.

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

زیگیل های آلت تناسلی

زگیل‌های‌ مقاربتی‌ عبارت‌ است‌ از زگیل‌های‌ ناحیه‌ تناسلی‌ (شامل‌ مجرای‌ ادرار، آلت‌ تناسلی‌ و مقعد). این‌ زگیل‌ها از سایر زگیل‌ها مسری‌تر هستند. برخی‌ از انواع‌ ویروس‌ها که‌ باعث‌ ایجاد زگیل‌های‌ مقاربتی‌ می‌شوند، با بدخیمی‌های‌ تناسلی‌ نیز همراه‌ هستند. آنها نوجوانان‌ و بزرگسالان‌ فعال‌ از نظر جنسی‌ را از هر دو جنس‌ مبتلا می‌کنند.

زگیل ها شبیه برآمدگی یا گوشت اضافی بنظر می رسند . آنها می توانند مسطح یا برآمده ، منفرد یا متعدد ، بزرگ یا کوچک باشند

علایم‌ شایع

زگیل‌های‌ مقاربتی‌ دارای‌ مشخصات‌ زیر هستند:

آنها در سطوح‌ مرطوب‌ به‌ ویژه‌ آلت‌ تناسلی‌، دهانه‌ مهبل‌ و دهانه‌ مقعد ظاهر می‌شوند.

آنها برآمدگی‌ نازک‌، قابل‌ انعطاف‌ و توپر پوست‌ هستند که‌ به‌ صورت‌ ساقه‌ای‌ یا خوشه‌ای‌ رشد می‌کنند.

هرزگیل‌ 2-1 میلی‌متر قطر دارد ولی‌ خوشه‌ها ممکن‌ است‌ کاملاً بزرگ‌ باشند.

زگیل‌ها باعث‌ آزار یا خارش‌ نمی‌شوند.


برای دانلود این مقاله به طور کامل کلیک کنید :

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل باوفا

دانلود پروژه در مورد ورزش های دوران بارداری

آیا ورزش در دوران حاملگی به من کمک می کند؟
از آنجا که ورزش می تواند موجب افزایش کشیدگی طبیعی عضلات، قدرت و استقامت آنها شود، در نتیجه می تواند به تحمل اضافه وزن دوران بارداری کمک کند، مادر را برای فشار زایمان آماده سازد و پس از زایمان بازگشت بدن مادر را به حالت طبیعی آسانتر کند. همچنین فعالیت دوران حاملگی می تواند مشکلات فیزیکی ناشی از درد پشت و کمر، یبوست، خستگی و کوفتگی بدن، و تورمهای موضعی را کاهش دهد؛ خلق و خوی شما را بهتر کند؛ و حتی می تواند به شما کمک کند تا خواب بهتری داشته باشید.

ورزش کردن در دوران حاملگی چه سودی دارد؟
اگر احساس نفخ یا تهوع صبحگاهی داشته باشید، احتمالا لباس پوشیدن روزانه هم برای شما به اندازه کافی سخت خواهد بود! اما باید بدانید که کمی ورزش و فعالیت، می تواند انرژی بیشتری به شما ببخشد و احتمالا موجب شود که احساسی همانند دوران پیش از حاملگی خود داشته باشید. از آنجا که ورزش موجب بهبود کشیدگی طبیعی عضلات، قدرت و استقامت آنها می شود، به شما در تحمل اضافه وزن دوران حاملگی کمک می کند. شما را برای فشار زایمان آماده کرده و بازگشت بدن شما را پس از زایمان به حالت طبیعی بسیار آسانتر خواهد کرد. قبل از آغاز هرگونه برنامه ورزشی، اطمینان حاصل کنید که دستورالعملهای مربوط به سلامتی و ایمنی را رعایت کرده اید، خصوصا حالا که حامله هستید!

برای دانلود این مقاله به طور کامل کلیک کنید :



۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل باوفا

پروژه دانشجویی در مورد برق فشار ضعیف

حوادث ناشی از اینکه شبکه‌ها از دو نظر قابل بحث می‌باشد

1ـ خسارت سنگین که به تأسیسات بر اثر حوادث وارد می‌شود

2ـ خسارات نیروی انسانی مثل فوت، نقص عضو، معلولیت و سوختگی فصل مشترک بین این دو دسته خسارات خطای اپراتور می‌باشد.اگر بخواهیم انسانها را در برابر برق دسته‌بندی کنیم به دو دسته برخورد می‌کنیم: الف) عامه مردم که نسبت به برق آگاهی ندارند. ب) پرسنل شرکت برق و برقکاران صنایع که جانشان در گرو آگاهی و اطلاعات فنی و تمرکز حواسشان است. چون سال به سال شبکه ها گسترده‌تر می‌شود به همین نسبت خطرات آن نیز بیشتر می‌شود چون مردم باید مصداق کلمه برق خادم خوب و قاتل بی‌رحم را بشناسند و آموزش، سنگ بنای تکنولوژی و صنعت پیشرفته دنیای امروز است البته در مرحله اول تشکیل کلاسهای آموزشی و دانش شغلی که مطابق استانداردهای بین‌المللی باشد باید اجرا شود و در مرحله بعد نوبت به اجرای قاطعانه قوانین و انظباتات می‌رسد که نباید از هیچ خطایی هرچند کوچک چشم‌پوشی کرد. در تحلیل اتفاقات ناشی از برق بیشترین حوادث که در سالهای اخیر به طرز تأسف‌باری زیاد شده است مربوط به سیستم 20کیلوولت می‌باشد که بیشتر این حوادث در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل بوقوع پیوسته که این موضوع را ثابت می‌کندکه اصول وقوانین و اجرای دستورالعمل‌ها در این اوقات رعایت نمی‌شود . پیاده کردن سیستم‌های لاتین نیز ضایعات پرسنلی را بمراتب کمتر می کند چرا که اپراتور مجبور است برای حفظ جان خود هم که شده از مرغوبترین نوع وسایل ایمنی فردی و گروهی تست‌شده بنحو احسن استفاده کند و خود را در بهترین شرایط روحی و بدنی قرار دهد 

برای دانلود این مقاله به طور کامل کلیک کنید :

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل باوفا

دانلود پروژه در مورد اسیلوسکوپ

اسیلوسکوپ

اسیلوسکوپ یک دستگاه مفید و چند کاره آزمایشگاهی است که برای نمایش ‌دادن و اندازه گیری ، تحلیل شکل موجها و دیگر پدیده‌های مدارهای الکتریکی و الکترونیکی بکار می‌‌رود.

مقدمه

اسیلوسکوپ در حقیقت رسامهای بسیار سریع هستند که سیگنال ورودی را در برابر زمان یا در برابر سیگنال دیگر نمایش می‌‌دهند. قلم این رسام یک لکه نورانی است که در اثر برخورد یک باریکه الکترون به پرده‌ای فلوئورسان بوجود می‌آید.

به علت لختی بسیار کم باریکه الکترون می‌‌توان این باریکه را برای دنبال کردن تغییرات لحظه‌ای (ولتاژهایی که بسیار سریع تغییر می‌کنند، یا فرکانس‌های بسیار بالا) بکار برد. اسیلوسکوپ بر اساس ولتاژ کار می‌‌کند. البته به کمک مبدلها (ترانزیستورها) می‌‌توان جریان الکتریکی و کمیتهای دیگر فیزیکی و مکانیکی را به ولتاژ تبدیل کرد.

برای دانلود این مقاله به طور کامل کلیک کنید :

 

۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ابوالفضل باوفا