جدیدترین جوک های نوروز 94

با سلام !! به یک روز غیبت با سری جدید جوک های آخر بهمن 93 در خدمت شما هستیم . با جیک جوک بمونید 
دیروز از مغازه اصغر اقا یه پفک برداشتم تا میخواستم فرار کنم....
گفت چیکار میکنی ...!؟
گفتم الکی مثلا من دزدم ...☺

خلاصه هیچی ...
الان منو برده خونشون و هی میگه:
الکی مثلا من قزوینی ام ....
خدا لعنت کنه اونی که این الکی مثلا ها رو از خودش در آورده .... ?? :|

بقیشو تو ادامه مطلب ببینید !!! 

خرید ارزان سالاد ساز اصل 

خرید پستی
قیمت : ۷۸۰۰۰ تومان
برای دیدن عکس و توضیحات بیشتر روی عکس کلیک کنید

============= 

دختر و پسر اصفهانی دوستیشون به هم میزنن 
پسره : حلالِد نیمیکونَم 
هر چی خرجِد کردم...
دختره : چیچیا خرجم کردی؟عِز روزی اول تک زنگ میزدی که زنگِد بزنم
روزی 5 تومن کارت شارژ منا تیغ میزِدی
میرفتیم بیرون میبردیم لبی رودخونه میگفتی هوا بخور , هوا خوبِس
یبارم که بردیم کافی شاپ افتتاحیه کافی شاپیه بود مُفتی بود برامون...
دیگه چیچی میگوی؟؟
پسراصفهانی : عا احساساتی پاکما چیچی میگوی که خرجِد کردم؟؟



هروقت از تیپ و لباس پوشیدن خودتون نا امید شدید برید تو گوگل بزنید لیدی گاگا 
تیپ اونو که ببینید خود به خود اعتماد به نفستون میره بابا 
تست شده که میگما
.
.


مجری: بچه ها امتحان ریاضی امروز چطور بود؟ بیست میشین دیگه؟
کلاه قرمزی: آقای مرجی اینهمه امید رو یه جا نگه ندار میان به جرم احتکار میبرنت ها!
مجری: اشکالی نداره،ایندفعه بیشتر باهاتون کار میکنم که حتماٌ بیست شین
پسرعمه: یعنی این تلاشی که شما واس درسخون شدن ما میکنی رو اگه مسئولین واس رفع تحریمها میکردن الآن دلار 200تومن بود
مجری: آخه چرا شما دوتا انقدر خنگین!؟
کلاه قرمزی: ما خنگ نیستیم،خاصیم
مجری: خدایا یه عقلی به اینا بده یه پولی به من
پسرعمه: خدایا من عقل به دردم نمیخوره،بجاش یه پلی استیشن ورمیدارم

خرید اینترنتی ساعت

دیروز تو حمام واسه تنوع به سرم شامپو بدن زدم، به دست وپام شامپو سر زدم، صورتمو با سنگ پا شستم، تو چشمامم لیف وصابون زدم.... الان از دیروز دندونام با موهای سرم ریخته... جای دست وپامم عوض شده.. چشمامم تقریبا کور شده... ینی به خاطر حمام دیروزه عایاااا؟؟؟

.

.

.

قوانین شیراز
1.سعی کنید روزها استراحت کنید تا شبها راحت بخوابید! 
2.در نزدیکی تخت خوابتان صندلی بگذارید تا اگر از خواب بیدار شدید روی آن نشته و استراحت کنید! 
3.ایستادن به راه رفتن، نشستن به ایستادن و خوابیدن به نشستن اولویت دارد! 
4.جایی که می‌توانید بنشینید چرا می‌ایستید؟ 
5.کار امروز را به فردا موکول کنید و کار فردا را به پس فردا! 
6.اگر حس کار کردن به شما دست داد کمی صبر کنید تا این حس کاذب از شما بگذرد! 
7.از همه دیرتر سر سفره رفته و زودتر بلند شوید تا زحمت چیدن و جمع کردن سفره به شما تحمیل نشود!
8.برای کار همیشه فرصت هست پس از استراحت غافل نشوید! 
9.در میهمانی‌ها حتماً با خود بالش ببرید شاید فرصتی برای استراحت بدست آوردید! 
10.به خواب نگویید کار دارم به کار بگویید خواب دارم!
11. هرگاه به وسیله ای نیاز دارید ولی نزدیک دست شما نیست پس شما به آن وسیله نیاز ندارید

.

.

.

از پسری که عرضه نداره اخمتو باز کنه.......
توقع نداشته باش بختتو بازکنه..
یاخداااااااااا عجب جمله ای گفتم!!!!

.

.

.

خدا شاهده هوا اینجوری بخاد بهاری بمونه...
من ازفردا شروع میکنم عید دیدنی رفتن...
گفته باشم

.

.

.

وقتی کسی ناراحتت می کنه ۴٢ ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی؛
اما فقط ۴تا ماهیچه لازمه تا دستتو دراز کنی و بزنی تو دهنش!!
دیگه هر جور خودتون راحتین؛ وظیفه من اطلاع رسانی بود…(wi