لطیفه های خنده دار بهمن 93

آقا یه بار تو خیابون راه میرفتم...
یه دختره رو دیدم افتاده رو زمین
بلندش کردم سه باربوسیدمش گذاشتمش گوشه ی دیوار...
نعمت خداست دیگه اصراف کردنش حرووومه

.

بقیه جوک های خنده دار بهمن 93 رو ادامه مطلب ببینید


خرید اینترنتی چراغ خواب رنگین کمان

برای خرید و دیدن توضیحات بیشتر روی عکس کلیک کنید 


=============  

آخرین باری که پدر و مادرم به من افتخار کردن مال زمانی بود که تونستم پی پی مو نگه دارم^_^
بعد از اون دیگه موفقیت چشمگیری نداشتم

خرید اینترنتی 

.

ایرانسل پیام داده جوک هایی که تا به حال نشنیده اید ارسال 6420 به 8494 هر جوک 99 تومان
منم جواب دادم تو فقط پنجاه تومن شارژ بده دو تا جک واست میسازم بری حالشو ببری واس بچه محلات تعریف کنی
الانم داریم سر قیمت چونه میزنیم

.

.

امروز تو ۳۰ دقیقه ای که یارو نشسته بود بغل دستم تو تاکسی
کف دستش میخارید میگفت پول داره میاد...

گوشش میخارید میگفت دارن پشتم حرف میزنن...
کفه پاش میخارید میگفت پول داره میره...
اصلا ۱%به ذهنش نمیرسید که حموم بره شاید درست شه

.

.

تخم خر کیست...؟
کسی که تخمه میخره...
ناموسأ اینو دیگه نمی دونستید...

.

خرید پستی ساعت

.

بابام کچله. یه بار تو حموم
به جای شامپو اشتباهی به سرش کف شوی شوما زده! 
بهش می گیم: پدر من! روی قوطی رو نخواندی؟
نوشته کف شوی شوما!
می گه: چرا، خواندم، نوشته بود: ;برای سطوح صاف;!

.

.

.

دقت کردین Google Earth یا همون نقشه انلاین به شما این قابلیت رو میده که هر جای دنیا رو که تا بحال ندیدی بتونی ببینی!
ولی شما چیکار میکنی؟
شما صاف میری خونه خودت رو از بالا میبیی
ولاااااا

.

.

ﺑﯿﺨﻮﺩ ﻧﯿﺴﺖ ﺳﺮﺍﻧﻪ ﻣﺼﺮﻑ ﺩﺍﺭﻭ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ
ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﺎﻻﺳﺖ ﻭ ﺳﺮﺍﻧﻪ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﭘﺎﯾﯿﻨﻪ، ﺷﻤﺎ
ﺩﺍﻑ ﻫﺎﯼ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﭘﺸﺖ ﭘﯿﺸﺨﻮﻥ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎ
ﺭﻭ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﺬﺍﺭ ﭘﺸﺖ ﺩﺧﻞ ﮐﺘﺎﺑﻔﺮﻭﺷﯽ ﻫﺎ ﺑﺒﯿﻦ
ﭼﻪ ﻣﻠﺖ ﻓﺮﻫﯿﺨﺘﻪ ﺍﯼ ﻣﯿﺸﯿﻢ

.

.

.

صب راددیو گوش میکردم
یارو زنگ زده بود رادیو میگفت :
پیغام من به اوباما اینه که اگر روزی صد تا موشک بزنی به تهران ما یک قدم عقب نمیریم !
مجری پرسید: از کجا تماس میگیرید ؟
گفت : فیروز آباد فارس !

.

.

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﭘﺴﺖ ﮔﺬاﺷﺘﻪ
ﺳﻮﭘﺮاﻳﺰ
خواستگار دارم!!!

بقیه دخترا ﻛﺎﻣﻨﺖ ﮔﺬاﺷﺘن
ﺧﻴلی ﺑﺎﺣﺎﻝ ﺑﻮﺩ
ﺑﺎ اﺟﺎﺯﻩ ﻛﭙﻲ!!!!
خدایاااااااا
یکی اسید بده من قرقره کنم -___-

.

.

.

ب مامانم میگم
چرا شام نداریم ؟؟؟

میگه اگه ناراحتی از خانواده left بده …
مرده شعور تکنولوژی رو ببرن

.

.

خرید وسایل آرایشی

و خداوند مرد را نمک زندگی آفرید تا زن را از گندیدگی نجات دهد !!!