لطیفه های خنده دار سال 93

اینم جوک های جدید !! 

دیشب تو پمپ بنزین یه معجزه دیدم
یارو نزدیک پنج لیتر و نیم تو یه ظرف چهار لیتری بنزین زد
وقتی هم به مسئول پمپ بنزین گفت یارو گفت احتمالا دبه ت خرابه

بقیه جوک های خنده دار در ادامه مطلب

خرید ماکت چرخ خیاطی طرح آدمک

فقط کافیه روی عکس زیر کلیک کنید !!! 

======

خرید پستی ساعت

توی رستوران بین راهی رفتم دستشویی دستمو بشورم
مسئول دستشویی موقع خروج میگه: آقا! 200 تومن می شه!
من: من فقط دستمو شستم!
اون: پس برگرد برو توالت بعد بیا 200 بده!
دستمو کردم جیبم 200 تومن بهش دادم!
میگه: نه! باید بری دستشویی حتما!
میگم: چرا؟
میگه: من مال حروم از گلوم پایین نمیره!

.

خرید اینترنتی 

.

عاقا امروز با دوسدخترم رفتیم کنار دریا...
کنار آب خواستم باهاش شوخی کنم هولش دادم تو آب، عاقا چشتون روز بد نبینه یه مرد بدقیافه از آب اومد بیرون!!!
حالا اینا ب کنار هی میگفت من دوسدخترتم آرایشم پاک شده...فکرمیکرد من خرم دوسدختر من یه جیگریه ک تا نداره.
هیچی دیگه یارو رو هول دادم تو آب غرقش کردم! اما نمیدونم ازاون موقع ب بعد چرا از دوسدخترم خبری نیس؟!
ینی میشه تا اون طرف دریا شنا کرده باشه؟؟؟! :|

.

.

.

اگه خوابت نمیاد پاشو گمشو برو بیرون........
اصحاب کهف خطاب به جنتی!!

.

.

.

اﺯ ﻟﺮﻩ ﻣﯿﭙﺮﺳﻦ ﺳﺎﻟﮕﺮﺩ ﺍﻣﺎﻡ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻣﯿﺮﻯ؟
ﻣﻴﮕﻪ: ﻧﻪ، ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﮐﻪ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﻣﻦ ﻣﺮﺩ ؛ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﻯ ﺍﻣﺎﻡ ﮐﺪﻭﻣﺸﻮﻥ
ﺍﻭﻣﺪﻥ؟؟؟

.

.

کتی ،امروز چ لباسای قشنگی پوشیدی 
.
الکی مثلا من دکتر ظریفم

.

.

.

دیشب بابام داشت اخبار میدید بهش گفتم:
بابا میدونستی خر میتونه از پله ها بالا بره ولی نمیتونه از پله پایین بیاد؟
گفت: خودم دیدم دیروز از پله ها اومدی پایین!
بیخودی شایعه سازی نکن
من:|
مهر پدری:|

.

.

.

با کدام تبلیغ بیشتر قر میدهید؟؟
۱. برنج هایلی
۲. بستنی پاندا
۳. شیرین نوین
۴. لوسی :|

.

.

.

آقا هر چیزی رو از کوروش میتونم قبول کنم جز این یکی!
زندگی همچون یک تماس تلفنیست,
کوتاه و بلند دارد,
مخاطبان مختلف دارد,
اما بالاخره قطع میشود.
(کورش کبیر)
مثل اینکه یکی از آریایی‌های وطن پرست!اینو گذاشته بوده

.

فروشگاه اینترنتی ارزانی

.

تنها برتری ما نسبت به نسل های قبلی و بعدیمون اینه که:
هرموقع که بخواهیم، میتونیم دوش بگیریم!
قبل تَر از ما که حموم نبود؛
بعدتر از ما هم آب نیست!!!