مورﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻻﺳﺘﻴﻚ ﻣﺎﺷﻴﻨﺶ ﭘﻨﭽﺮ ﺷﺪﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺗﻮ ﺍﮔﺰﻭﺯ !!!
ﺑﺎﺯ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﮔﻔﺘﻪ : ﺍﺳﮑﻮ ﺗﺎ ﻓﺮﺩﺍ ﻫﻢ ﻓﻮﺕ ﻛﻨﻲ ﺑﺎﺩ ﻧﻤﻴﺸﻪ ...
ﺷﻴﺸﻪ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﭘﺎﻳﻴﻨﻪ !

بقیه جوک های جدید اسفند 93 رو ادامه مطلب ببینید

خرید ساعت لاروس اصل 

بر اساس تحقیقات من،گوشی های دوازده دوصفر از بین نمیروند،تنها از شخصی به شخص دیگر انتقال میابند.
من برم به ادامه تحقیقاتم برسم...

.

خرید اینترنتی ارزان

.

دقت کردین سال 94 اول فروردین ، اولین روز سال، روز شنبه هستش! اینو خدمت دوستانی عرض کردم که میخوان یه کاری رو از اول هفته یا از اول سال یا تاریخ اول ماه شروع کنن!!!! اینا همه یه جا جمع شدن تا دیگه هیچ دلیلی واسه تنبلی نداشته باشیم!!!!

.

.

.دختر:سلام عشقم …چطوری خوبی؟…دلم واست ی ذره شده بود…کجایی کم پیدایی؟؟؟


پسر:سلام شما..؟

دختر:الکی مثلا همدیگرو از قبل میشناسیم

.

.

.

توجه کردی باهرکی مث خودش رفتارمیکنی اعصابش میریزه بهم؟؟؟!!
این نشون دهنده اینه که هیشکی نمیتونه خودشوتحمل کنه

.

.

.

مورد داشتیم دختره رفته آزمون تستی بده به مراقب گفته آقا میشه اژ اون مدادایی که مث پاشتیل خم میشه بهم بدین؟؟
آقاهه گفته چطور!؟
دختره گفته آخه بالای برگه نوشته :<<فقط با مداد مشکی نرم پر شود>>
میگن مراقبه رو بعد این به یه جزیره نامسکون توی اقیانوس آرام فرستادن تا کسی رو گاز نگیره...

.

.

.از دنیا دل کندم بحث عشق وعاشقی نیست دیگر شکست کمر اعتمادهایم.الکی مثلا هم در کار نیست کاملا جدی میگم به جون همتون.

.

فروشگاه اینترنتی

.


دیروز تولدم بود، بعد بروبچم جمع بودن! این وسط یکی از همسایگان خسیسمون هم اومده بود که والا دستش دیدیم کادو بودش داشتم از تعجب اپرا میخوندم! خلاااااااوصه، موقع باز کردن کادو ها شد و مام کادوی همسایمونو وا کردیم دیدیم توش یه چیز میله مانندیه! گفتم حاجی این دیگه چیه؟!
.
.
گفت آنتن تقویت کننده ی مودمه! چن وقت بود مودمت خونه ی ما خوب آنتن نمیداد نگرانش شدم گفتم یه حرکتی برای رفع مشکل همسایمون بکنم و رسم همسایگی رو به جا بیارم! :|

نتیجه ی اخلاقی: همسایه خسیس ما خر است! ^_^

.

.

.

یه نمونه از عشق مردان ایرانی به زناشون:
تو یه آزمون استخدام واسه سازمان سیا

سه نفر به مرحله پایانی رسیدن!!!!

یه ایتالیائی- یه ژاپنی و یه ایرانی !!!

آخرین امتحان این بود که به هر کدوم یه تفنگ دادن و گفتن : باید این اسلحه رو بردارید و برین تو این اتاق و همسرتون رو بکشید!!!

مرد ایتالیائی به گریه افتاد و گفت من اینکارو نمیتونم بکنم !!!

مرد ژاپنی رفت تو اتاق و با گریه برگشت و گفت من نمیتونم اینکارو بکنم!!!

مرد ایرانی رفت تو اتاق بعد از چند دقیقه سر صدا و جیغ و داد از اتاق اومد بیرون !!!

گفتن چیکار کردی ؟؟؟ گفت تو اسلحه گلوله قلابی گذاشته بودن با صندلی کشتمش :|

.

.

.

ﺩﻭ ﻧﻮﻉ ﻣﺮﺩ ﺩﺍﺭﻳﻢ :
.1 ﻣﺮﺩﻱ ﻛﻪ ﻣﻮﺑﺎﻳﻠﺶ ﻗﻔﻞ ﺩﺍﺭﻩ ؛
.2 ﻣﺮﺩﻱ ﻛﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺴﯾﺞ ﺑﺮﺍﺵ ﻣﻴﺎﺩ ﻣﻴﮕﻪ ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻣﻦ
ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ﻣﻴﺸﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺑﺨﻮﻧﻴﺶ !!!
ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﺩﻭﻣﯽ ﻧﺼﻴﺐ ﻫﻴﭽﻜﺲ ﻧﺸﻪ !! ﭼﻮﻥ ﺻﺪ
ﺩﺭ ﺻﺪ ﻳﻪ ﮔﻮﺷﯽ ﻣﺨﻔﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﻛﻪ ﺧﻴﺎﻟﺶ ﺍ ﻫﻤﻪ
ﭼﻴﺰ ﺍﺣﺘﻪ