سایت جیک جوک با قدرت برگشته است با سری جدید جوک های مرداد 94


دوست دارم دکتر زنان زایمان شم
.
.
.

وقتی از اتاق عمل بیام بیرون سرم رو بندازم
پایین بگم متاسفم بچه ناقص به دنیا اومده!…
بعد در حالی که همه از ترس خشکشون زده
پدر بچه از من بپرسه:
بچه چه مشکلی داره؟؟


منم بگم: پسره!!!


ادامه مطلب



طرف جای عکس پروفایلش نوشته coming soon !

احتمالا تو این مدت میخواد فتوشاپ یاد بگیره =|


خرید ارزان اینترنتی 


بابام دیشب اومده
میگه چرا بیداری؟؟؟
میگم خوابم نمیبره بابا جون
میگه بخواب خوابت میبره عزیزم :|
.
.
.
.
.
فهمیدید؟؟؟؟؟
خیلی هم ساده بود :|
اصن نمیدونم چرا به فکر خودم نرسید :||
شماهم از این به بعد
هر وقت دیدید خواببتون نمیبره
بخوابید خوابتون میبره =|
.
.

یکی از افتخارات دوران ابتدایی من اینه که مبصر کلاس بودم . . .
وقتی کسی توی درس نمره کم میگرفت معلم به من میگفت :
ببرش دفتر بگو که درس نخونده…
اون لحظه حس پلیس بین المللو داشتم....
چه فازی داشت لامصب!!!
.
.
.
سقف خواسته های ما از اینترنت اکسپلورر اینه که وقتی اشتباهی بازش می کنیم
وقتی رو ضربدر کلیک می کنیم بسته بشه و کل سیستم پنج دقیقه هنگ نکنه!!!
.
.
.
بچه های دانشگاه رو از روی محل نشستن سر کلاس طبقه بندی میکنم:
ردیف اول:حال به هم زن
ردیف دوم:یه سلام علیکی داریم
ته کلاس:دمشون گرم
اونایی که اصن کلاس نمیان:اینا رفیقامن!!!
laughlaughlaugh
 
 
.
.
.
.
 
مفاد عهدنامه ی ترکمن چای 4 خط بود تو مخمون نمیرفت
بمیرم واسه بچه هامون
180 صفحه عهدنامه ی وین...
 
.
.
.
ﻭﺍﺳﻪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﺩﺍﻡ
ﺭﯾﮑﻮﺋﺴﺖ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻡ ﺑﻬﻢ ﻣﺴﯿﺞ ﺩﺍﺩﻩ:

ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻧﺪﺍﺭﻡ...
ﺗﻮ ﺧﻮﻭﻧﻪ هم ﻫﻤﺶ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﺍﯼ ﺗﻮ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ...
ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﻛﻪ ﻫﻤﺶ ﺍﻭﻥ ﻗﻴﺎﻓﺖ ﺗﻮ ﺫﻫﻨﻤﻪ
ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﺬﺍﺭ ﺗﻮﻭ لاین ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﻢ |:
ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺵ ﺳﻮﺧﺖ ((((:

.
.
.

خرید ارزان پستی ساعت دخترانه برج ایفل نگین دار

ساعت مچی نگین دار ارزان،خرید ساعت طرح برج ایفل دخترانه نگین دار،خرید پستی ارزان ساعت فانتزی دخترانه برج ایفل نگینی،ساعت ناز و خوشکل مجلسی،ساعت فانتزی،ساعت دخترانه شیک و مجلسی پر نگین،فروشگاه آنلاین ساعت های فانتزی

tntbuy (15)

خرید ساعت مچی نگین دار،این ساعت بسیار زیبا به دلیل طراحی منحصر به فرد خود میتوان هم در مجالس و هم در میهمانی ها و جامعه از ان استفاده کرد،این ساعت دارای طرح اسپورت فانتزی در وسط و دارای نگین های درخشان در اطراف است،این ساعت دارای صفحه ای شیشه الماسیست و قابلیت ضد آب دارد،رنگبندی این محصول متنوع و زیباست،شما میتوانید به سادگی این محصول را ارزانتر و با بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتیTNTBuy.ir خریداری فرمایید.

پرداخت وجه درب منزل و پس از کنترل کالا

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان