خرید ارزان مته speed out

خرید اینترنتی مته اسپید اوت

tntbuy-ir-matte (7)

خرید مته پیچ هرز ، باز کردن پیچ های هرز شده همیشه یه دردسر بزرگ بودند و هستند !  با محصولی که امروز براتون معرفی میکنیم دیگه نگران باز کردن این گونه پیچ ها نباشید . فروشگاه اینترنتی TNTBuy.ir به خریدارانی که پرداخت نقدی رو انتخاب کنند ۱۰% تخفیف ویژه هم میده ها !!  مطمئن باشید جای این وسیله تو جعبه ابزار خونتون خالیه . 

۳۰۰۰۰ تومان ( خریدنقدی : ۲۷۰۰۰ تومان)

دانلود

tntbuy-ir-matte (1)

باز کردن انواع پیچ هرز شده و بریده

در ۴ سایز مختلف

قابل استفاده برای انواع پیچ

قابل استفاده برای نجاری ، مکانیکی ، ….

بهمراه پکیج مخصوص بسیار شیک

هدیه مناسب

استفاده راحت و آسان در دو حرکت

صرفه جویی در هزینه و زمان

  tntbuy-ir-matte (3)

مته مخصوص Speed Out محصولی جدید و منحصر بفرد میباشد که در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شده است. speed out مناسب برای در اوردن پیچهای هرز و خراب است و به راحتی هرچه تمام تر و در کمتر از ۱۰ ثانیه پیچ های هرز شده را باز می کند.این پکیج دارای ۴ مته در ابعاد مختلف بوده و جنس آن از فولاد است.این وسیله ابزاری سودمند و کاربردی برای قرار دادن در جعبه ابزار منازل و استفاده در تعمیرگاههاست.

tntbuy-ir-matte (4)

با خرید مته اسپید اوت speed out، در هنگام مواجه شدن با پیچ هائی مثل انواع پیچ های بریده و ریز کوچکترین ناراحتی نخواهید داشت و با خیال راحت و در عرض چند ثانیه پیچ بریده شده را با مته speed out از محل آن خارج خواهید نمود.

اگر شما نیز در منزل خودتان دریل دارید پیشنهادمان اینست که حتما این ابزار کاربردی را تهیه فرمائید تا در مواقع نیاز و بریدن پیچ کلافه نشوید و براحتی و در عرض چند ثانیه پیچ بریده شده را از محل مورد نظر خارج نمائید تا خللی در ادامه کارتان پیش نیاید

مته speedy out

خرید مته برای باز کردن پیچ هرز شده

tntbuy-ir-matte (6)