جدیدترین جوکهای زیبای آذر ۹۴

خنده دار ترین جوک های زیبای سال ۹۴

جوک

دیشب یه دزد اومده بود خونمون
پاشدم گفتم چی میخوای؟
گفت پول!!!

گرفتم خوابیدم!

برای دیدن بقیه جوک های جدید آذر ۹۴ به ادامه مطلب بروید .

” ﺍﺯ ﻓﺎﺑﺮﯾﮑﺸﻢ ﺑﻬﺘﺮ ﺷﺪ “ﭼﯿﺴﺖ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻭﺝ ﮔﻨﺪ ﺯﺩﻥ ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ ﺗﻮ ﯾﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺗﻌﻤﯿﺮﺵ ﮐﺮﺩﻥ

……..

شیطان پس از دیدن من رو به خدا کرد و گفت:

خدایا اگه اینو همون اول نشون میدی که سجده می کردم :-( :-( :-( :-( :-) :-) :-)

جوک جدید

………

اس ام اس پرویز مظلومی به اولاند

.

.

.

.پلیس را از پاریس بکش بیرون، دفاع بیار 

…………

خواستم از همینجا یه سلام کنم
به بچه آینده خودم😐

سلام بدبخت 👋
تااخر عمرت باید قسط پرایدیو که خریدم بدی
😐

………..

ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﻬﻢ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩ

ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺣﺎﻟﺖ ﺩﻟﺴﻮﺯﺍﻧﻪ ﮔﻔﺖ :
ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻦ

………..

میگن حلال زاده به داییش میبره

دایی هرجا هستی بدون این راه و رسم زندگی نیس …
یکم آدم باش…

……….

ساعت مچی loreo طرح کریستال

شباهت زندگی من و انیشتین در اینه که
.
.
.
هر دو بچگیهامون خنگ بودیم ولی خب
.
.
.
من تو بزرگسالی موضعم رو حفظ کردم
اون نامرد رفیق نیمه راه بود

……….

یه سوال خیلی وقته ذهن منو در گیر کرده…

بابک زنجانی برا شمارش این همه پول تف از کجا اورده جدی میگم تف دونش خشک نشده؟!

………

اینقد دوست دارم برم سر کلاس هندسه
.
.
.
.
.
.
.
بگم این درسا بسه
کاشکی این زنگ بخور دل به دلدار برسه
استاد حذفم کنه
من پاشم نگامو بندازم تو نگاش و
بگم خوب دستِ منو خوندی
منو بدجوری سوزوندی /

……….

کـلافه کیست؟
.
.
.
.
.
.
.
حاصل ازدواج کلاغ و زرافه !

خدایی اینو دیگه نشنیده بودیداااا

……….

شکمِ عزیز بیا مذاکره کنیم
من تحریمِ برنج و شیرینی رو ورمیدارم

به جاش تو هم چربی سازی رو زیر ٤ ٪ بیار

ساعت مچی loreo طرح کریستال

……….

تو ﺩﺭﻣﺎﻧﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ یه آخوندی یواش اومد ﺍﻃﺎﻕ ﺗﺰﺭﯾﻘﺎﺕ ﻭ ﺑﻪ ﺗﺰﺭﯾﻘﺎﺗﭽﯽ ﮔﻔﺖ :.
ﺩﻭ ﺗﺎ ﺁﻣﭙﻮﻝ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﺑﺰﻥ ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍﺋﯿﺶ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ
مشکلات کشور رﻭ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻧﮕﯿﺮ!
من یه آخوند ساده ام

جوکهای خنده دار جدید ۲۰۱۶