خرید اینترنتی کیف لوییس وایتون طرح مرگان

خرید کیف خوشکل مرگان اینترنتی

b2c92156-f4a0-40f3-8c84-41d265617f9d

کیف زنانه LouisVuitton مدل Morgan،کیف خوب و زیبا داشتن خواسته همه خانم های شیک پوش است یک سری مارک ها خود باعث خوش تیپ بودن هستند این مارک بسیار  معروف بوده و این کیف جادار و خوش دوخت از ان کمپانی است جنس آن از چرم مصنوعی بوده و …

قیمت:۴۸۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

2220-cover-1

ویژگی های کلیدی:

جنس:چرم مصنوعی
سایز حدودی:۱۰*۳۴*۲۹ سانتی متر
دارای بند دستی
دارای یک محفظه اصلی بزرگ زیپدار
دارای دو محفظه کوچک زیپدار پشت و جلوی کیف
دارای بند رودوشی
رنگ بندی:مشکی،کرم،صورتی
دارای لوگوی برجسته و تراشیده شده و همچنین لوگوی فلزی LV

معرفی اجمالی محصول:

معرفی برند LouisVuitton:

“لوییس ویتون” نام آشنایی است که همواره با به زبان آوردنش کالاهای لوکس و پرطرفدارش در سراسر جهان در ذهن تداعی میشود.این شرکت جزء موفق ترین شرکت ها در زمینه مد و تولید محصولات لوکس در جهان است.نخستین بار شرکت “لوییس ویتون” توسط فردی به همین نام پایه گذاری شد.

کیف زنانه LouisVuitton مدل Morgan جنسی از چرم مصنوعی با کیفیت بالا، دوخت تمیز و ظاهری زیبا دارد و دارای رنگ بندی مشکی و کرم و صورتی می باشد.

کیف زنانه LouisVuitton مدل Morgan یک کیف روزمره/اسپرت/مجلسی می باشد و از یک بند دستی و یک بند رودوشی برخوردار بوده و دارای یک محفظه بزرگ اصلی زیپدار و دو محفظه کوچک زیپدار پشت و جلوی کیف می باشد.این کیف دارای درب با قفل چرخشی نیز می باشد.

از ویژگی های کیف زنانه LouisVuitton مدل Morgan داشتن فرم شیک و جمع و جور می باشد که در عین حال از فضای نسبتا خوبی نیز برخوردار است.این کیف دارای لوگوی برجسته و تراشیده شده و همچنین لوگوی فلزی LV بر روی درب و همچنین در مکان قفل کیف می باشد.

همچنین ویژگی دیگر کیف زنانه LouisVuitton مدل Morgan داشتن هر دو بند دستی و رودوشی می باشد که می توانید این کیف را هم در دست بگیرید و هم بر روی دوش خود بیاویزید.

قیمت:۴۸۰۰۰ تومان

257_9311091422484174

ب