خرید ارزان ست مانیکور ناخن

خرید اینترنتی وسایل مانیکور اصل

13950823115132m1

برای داشتن ناخن هایی زیبا با سوهان خوره ، چیزی که میتونه یکی از عناصر زیبایی مخصوصا برای زن ها باشه از شما دعوت میکنم این ست کاربردی مانیکور را ببینید . این ست در یک کیف زیبا و با تمام وسایل لازم برای ناخن های شما تهیه شده است . با خرید این محصول از دایناسور آرامش را تجربه کند .

۲۵۰۰۰ تومان

buy2222

13950823115149m2

ست مانیکور مدل DINA

بسیار شیک و زیبا

دارای کیفیت عالی

تمیز کردن و جلا دادن به ناخن ها

دارای ۹ تیکه

سبک و قابل حمل

تولید شده از بهترین نوع استیل

ضد زنگ با کیفیتی برابر با استاندارد های جهانی

شامل :دو عدد ناخن گیر/قیچی سر منحنی/سوهان ناخن باکیفیت/موچین انبری/ابزار تمیز کردن زیر ناخن/ابزار تمیز کردن گوشت‌ها و پوسته‌های دور ناخن/ابزار تمیز کردن پوسته‌های روی ناخن

مناسب برای سفر و قرار دادن در کیف همراه خود

ویژه بانوان و آقایان

همراه با کیف چرمی شکیل

ابعاد کیف : ۱٫۵*۸*۱۵٫۵ سانتیمتر

13950823115213m6

ست مانیکور مدل DINA

ست مانیکور dina جدیدترین و کاملترین محصول برای نظافت , زیبایی , براق و پولیش کردن ناخنهاست.در این کیف مخصوص و زیبا، ست کاملی از ابزار های حرفه ای مانیکور و پدیکور قرار دارد که تمام نیازهای شما را برآورده می کند.انجام مانیکور در منزل جهت صرفه جویی در پول و زمان است.فواید مانیکور و پدیکور کردن ناخن ها علاوه بر زیبایی انها باعث سلامتی ناخن ها، لطافت بخشیدن به پوست زبر و دفع بیماریها و … میباشد. بنابراین جهت انجام وآراستن ناخن هایتان برنامه ریزی کنید.بهترین موقع برای مانیکور کردن بعد از دوش گرفتن یا ظرف شستن می باشد.

13950823115237m7

چون این فعالیت ها کثیفی را از زیر ناخن پاک کرده و پوست اطراف ناخنها را نرم می نماید.این ست برای مواقعی که در سفر هستید بسیار مناسب است.فرقی نمیکند خانم و یا آقا باشید هر کس به یکی از این کیف ها احتیاج دارد زیرا جزو لوازم شخصی هر فردی میباشد و چه بهتر که هر شخصی برای خود یکی از آنها را داشته باشد.

۲۵۰۰۰ تومان

buy2222